Aby zapewnić najwyższą jakość strona korzysta z plików cookies. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej na stronie Polityka Plików Cookies. ×

F.A.Q.

  1. Czy jest możliwość odbioru osobistego zakupów?
  2. Czy wystawiacie faktury VAT ?
  3. Mam problemy z złożeniem zamówienia. Co robić ?
  4. Mam konto pocztowe Gmail i maile od sklepu oznaczane są jako spam. Co robic ?
  5. Czy w wyszukiwarce musze wpisywać całą interesującą mnie nazwę/frazę ?
  6. Wpisałam/em w wyszukiwarkę interesującą mnie frazę, wyników wyszukiwania nie było. Czy to jednoznaczne z tym, ze w ofercie nie ma poszukiwanych produktów?
  7. Tagi produktów - do czego służą ?
  8. Kto płaci za przesyłkę ?
  9. Czy można wysłać towar za pobraniem ?
  10. Dlaczego brak możliwości wybrania metody płatności "Pobranie" ? Co robię źle ?
  11. Jak zmniejszyć koszty wysyłki ?
  12. Dlaczego do wboru jest tylko jedna opcja dostawy "Odbiór osobisty" ? Co robię źle ?
Czy jest możliwość odbioru osobistego zakupów?
TAK, zakupiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy. Szczegóły można znaleźć w dziale Obsługa Klienta
Czy wystawiacie faktury VAT ?
TAK, na życzenie klienta wystawiamy faktury, prosimy o podanie danych do faktury przy składaniu zamówienia. Dane te należy koniecznie podać w polu Uwagi do zamówienia.
Mam problemy z złożeniem zamówienia. Co robić ?
Jeśli wszystko przebiegło prawidłowo i nie otrzymali Państwo e-maila potwierdzającego, wówczas prosimy o sprawdzenie spamu w Waszej poczcie elektronicznej. Natomiast, gdy proces składania zamówienia nie przebiegł prawidłowo (np.: problemy w komunikacji z serwerem), wtedy prosimy o wysłanie informacji na nasz email z podaniem listy zamawianych produktów.
Mam konto pocztowe Gmail i maile od sklepu oznaczane są jako spam. Co robic ?
Filtry spamu Gmaila automatycznie (bez wiedzy właściciela konta) przekierowują potencjalnie niechciane wiadomości do folderu [Gmail]/Spam z pominięciem skrzynki odbiorczej. Zatem niektórzy posiadacze kont pocztowych Gmail nic nie wiedzą o otrzymaniu często pożądanych emaili. Folder [Gmail]/Spam standardowo jest ukrywany także przy logowaniu sie poprzez www. Aby był on standardowo widoczny należy wejść w [Gmail]/Ustawienia/Etykiety i zastosować link pokaż. Jeśli w folderze [Gmail]/Spam znajdziesz wiadomość niewłaściwie zaklasyfikowaną jako spam, możesz usunąć jej oznaczenie. Wystarczy, że zaznaczysz wiadomość i klikniesz przycisk To nie jest spam u góry lub na dole bieżącego widoku. Usunięcie oznaczenia wiadomości spowoduje jej automatyczne przeniesienie do skrzynki odbiorczej. Dodatkowo zapraszamy do lektury artykułów autorstwa Google :
Czy w wyszukiwarce musze wpisywać całą interesującą mnie nazwę/frazę ?
Nie. Radzimy wpisywać jedynie początkowy fragment słów, bez końcówek. Np.: interesują mnie produkty o kolorze niebieskim, wystarczy wpisać 'niebiesk' zamiast niebieski lub niebieska, czy też niebieskie.
Wpisałam/em w wyszukiwarkę interesującą mnie frazę, wyników wyszukiwania nie było. Czy to jednoznaczne z tym, ze w ofercie nie ma poszukiwanych produktów?
Nie, mogło się zdarzyć, ze wpisany ciąg znaków jest nieodpowiedni, radzimy skorzystać z opcji Wyszukiwanie zaawansowane.
Tagi produktów - do czego służą ?
Każdemu z towarów możesz nadać swoje tagi - identyfikatory, które pozwolą Tobie i innym pogrupować przedmioty wg Twojego systemu. Dla przykładu: nazywasz się Jan Nowak, kompletujesz studio fotograficzne i chcesz podzielić sie swoim wyborem z innymi - zatem wybierasz prdukty i każdy oznaczasz tagiem 'studio Jana Nowaka'. Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy. Tag, po akceptacji moderatora zostaje przypisany do wybranych produktów.
Kto płaci za przesyłkę ?
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Więcej informacji na temat wysłek można znaleźć w dziale Wysyłka.
Czy można wysłać towar za pobraniem ?
TAK. Wysyłamy paczki pobraniowe dla zamówień o wartości mniejszej niż kwtota podana w dziale Wysyłka.
Dlaczego brak możliwości wybrania metody płatności "Pobranie" ? Co robię źle ?
Metoda płatności "Pobranie" nie pojawia się z wszystkimi metodami dostawy. Jeśli chcesz wybrać opcje "Pobranie" wybierz paczkę pocztową lub kuriera UPS.
Jak zmniejszyć koszty wysyłki ?
Ze względu na specyfikę i inne traktowanie dłuzycy przez firmy kuriererskie system inaczej traktuje paczki o maksymalnej wysokości do 1.2m, do 1.6m, i do 2.8m. W przypadku zamawiania większej ilosci teł (160cm, 270cm) radzimy - w celu uzyskania niższych kosztów wysyłki - podzielić zakupy na przynamjniej 2 zamówienia (jedno z z tłami, a drugie bez teł).
Dlaczego do wboru jest tylko jedna opcja dostawy "Odbiór osobisty" ? Co robię źle ?
Jeśli waga i rozmiar paczki są zbyt duże - dotyczy to dużej ilości zamówionych towarów - wówczas do wyboru pojawi sie tylko "Odbiór osobisty". W tym przypadku prosimy podzielić zamówienie na kilka mniejszych.